tiistai 14. syyskuuta 2010

Höst


Onnistuin sairastuttamaan itseni kivaan syysflussaan tässä viikonloppuna ja olen saanut kulkea paperi nokan alla pari päivää. Oltiin taas viikonloppu vanhempieni luona, mutta ei se tosiaan mikään hirveä nautinto ollut kurkkukipuisena ja nuhaisena särkylääkehuuruissa.

Myös minä, vannoutunut kesäihminen, olen monen muun bloggaajan tavoin peräti tykästynyt tähän syksyiseen maisemaan ja katukuvaan. Tosin oma viehätykseni on vain esteettistä tasoa, kylmä ja märkä sää eivät ole minun juttuni vieläkään. Mutta joo on se syksy ihan kiva, kunhan ei sada. (Olen kyllä silti katera syksylle tästä flunssasta...)

Tässä syksyfiilistelykuvia tämänaamuiselta hyppytuntikotimatkalta;
(Kuvat otettu puhelimella)












Kissat palasivat viikonloppureissulta kotiin vasta tänään. Äiti käytti Mimmin rokotuksella tuon kotipaikkakunnan eläinlääkärillä (halvempaa) ja palautti mirrit meille nyt aamusella, oli niitä jo muuten ikäväkin! Vaikka vain reilu toista vuorokautta jouduttiin olemaan elukoista erossa. On ihan pirun hiljaista kun ei ole enää edes rottia ja sitten kissatkin vielä puuttuvat, hrr. Juu ei tule olemaan eläimetöntä kotia minulla koskaan, päähän siinä leviää (erhm, itseasiassa olen tässä jo maanisesti etsinyt ilmoituksia myytävistä kesyrotista ja sain äsken ihan kiintoisan tekstarin... Ja rotattomuutta on kestänyt nyt about ..neljä vuorokautta? )


Kisurakkaat


Viimeviikon perjantaina (vai oliko se torstai?) käytiin Arin kanssa ensimmäistä kertaa etsimässä geokätköjä. Huomasin nimittäin eräällä luennolla puhelinta räplätessäni, että ylliopistoalueelta löytyi peräti kolme kätköä ja pitihän ne käydä sitten illalla etsimässä!




Ensimmäinen purkki kädessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?