keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Wake up happy

Minä se en sitten koskaan opi. Kun kello soi aamulla varttia vaille seitsemän, tuntui että voisin vaikka kuolla. Vitutus nousi kuitenkin potenssiin kymmenen kun tajusin koululla, että olin taas tullut ja herännyt aivan turhaan. Tällä kertaa olin mielestäni menossa kurssille, joka tosiasiassa alkaa vasta kahden viikon päästä. Aiemmin olen ollut menossa sellaiselle kurssille joka on jo päättynyt, toisinaan olen mennyt luennolle joka on peruttu. Mutta se, että joka ikinen näistä kerroista on kahdeksalta aamulla, on jo jotakin kohtalon vittuilua aamu-uniselle.

Päätin sitten käyttää aikaisen herätyksen hyväkseni ja mennä kirjastoon kalastelemaan klassikoita, mutta kappas, sekin oli vielä kiinni. Ja se, että kirjastokin on vielä aamu kahdeksan jälkeen kiinni, todistaa ettei vain kertakaikkiaan ole inhimillistä aloittaa raatamista siihen aikaan aamusta! No, pääsin sinne kirjastoon onneksi myöhemmin ja otin ajanpuutteenkin uhalla Putkinotkon lisäksi seuraavanlaisen opuksen:

En ole ikinä ennen lukenut Cookin kirjoja, mutta lääketiedettä ja uskontoa sivuava teos kuulosti ihan vain takakannen perusteella kiinnostavalta.

***

Jaksoin aikaisen herätyksen ja vapaapäivän innoittamana myös koluta vähän vaatekomeroani ja laittaa pari rättiä Huuto.netiin myyntiin. Hirveän harvoin jaksan edes yrittää myydä mitään eteenpäin, sitä ajattelee niin helposti, ettei kukaan voi haluta niitä vuosia vanhoja juttuja mistä itsekään ei ole koskaan pitänyt. Valitettavan useinhan se meneekin juuri niin, mutta kokeiltu on taas ainakin! Jos jotakuta kiinostaa, niin rytkyjä pääsee tutkailemaan tästä.

2 kommenttia:

  1. Robin Cookin kirjat on tosi huippuja! Tuota en olekaan lukenut, näyttää hieman uudemmalta :)

    VastaaPoista
  2. Feeling you! Sama kävi minulle eilen :D:D

    http://www.larakoo.blogspot.com/

    VastaaPoista

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?