sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Kamerasta juttua

Katselin taas aikani kuluksi budjettiin sopivia kameroita ja pari aika mukavaa löytyikin;


Nikon D3000 399,90€
NetAnttila




Canon EOS 1000D 369,90€
NetAnttila


Ei pitäisi katsella näitä tarjouksia (ahdistavaa kun ei tiedä, milloin ne loppuvat), tulee vain kauhea himo päästä ostamaan. Varsinkin kun Anttila tarjoaa kuukausimaksumahdollisuuden. Minähän siis säästän rahaa viiden kympin kuukausivauhtia ja Anttila tarjoaa nuita kyseisiä kameroita neljällä kympillä kuussa. Käytännössä siis sen sijaan, että säästän kameraan rahaa 50€/kk, voisinkin ostaa kameran ja maksaa samaa vauhtia pois velkaa jo ostetusta kamerasta! Ainoana miinuksena olisi tietysti muutamaa kymppiä kalliimpi hinta. (Ja jonkinlainen huijariolo, syökö tämä nyt säästämisestä jotenkin sen idean? :D)

Taidan nyt kuitenkin odotella vielä jouluun, pukki kuulemma saattaisi tuoda tänä vuonna vähän rahaa jos olen kiltisti.

3 kommenttia:

  1. Toi 1000D on kyllä ihan mahtava. Mulla on ollut tommonen nyt pari viikkoa ja mä niin rakastan sitä! :) Eli suosittelen.

    VastaaPoista
  2. Sen suuntaan olen itsekin vähän noista kahdesta kallistunut. Nikon on tietysti merkkinä ammattilaisten ylistämä, mutta canoni on mulle tutumpi :)

    VastaaPoista
  3. osta 1000d, itte sain 3 vk sitte ja on kyllä ihana ♥ varsinki ku vertaa mun entisen pokkarin laatuun...... :D

    VastaaPoista

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?