maanantai 15. marraskuuta 2010

Loppukuuta

Hengissä ollaan!
Viime viikko kului taas hujahtaen. Lopetin sen ÄMO:n ja olen päässyt keskittymään opiskelussakin nyt vain kiinnostaviin asioihin. Toissaviikonlopun illansitujaisetkin menivät mukavasti (tai ainakin minulla oli muistaakseni hauskaa, toivottavasti niillä kavereillakin :D), vaikkei kyllä jaksettu siellä Feverissä montaa hetkeä olla.


Kuvia ei taaskaan viikon ajalta juuri ole, kamerasta on patterit loppu ja kun laatu on samaa luokkaa kuin puhelimella, ei ole juuri inspiroinut tuo kuvaaminen. Kamerahanke on kuitenkin vireillä, minä nimittäin pidin lupaukseni ja rahasto on jo lähtenyt muutamalla kympillä kasvuun!








Marraskuu lähestyy loppuaan (no joo se on aika tarkalleen puolivälissä mutta silti) ja sisäinen joulufriikkini alkaa jo haaveilla piparipullista, piparirahkasta, piparitaikinasta ja kaikesta muusta pipareihin liittyvästä, lukuunottamatta valmiita, kovia ja kylmiä pipareita.
Joulu on ihan paras juhla minulle, joka ei osaa hyvällä omallatunnolla löhötä ilman mitään tekosyytä viikkokausia eläen karjalanpiirakoilla, suklaalla ja punaviinikastikkeella. Ja luulen että harva muukaan osaa.


Nyt aloittelen katselemaan Housea. Nelonen ei osaa näemmä esittää viidettä tuotantokautta sitten millään (eivätkä vastaa edes sähköpostipommitukseeni), joten piti hommata se sitten itse. Mitenkään suoraan viittaamatta siihen, mistä minä tuon "hommasin", niin onko se waretus tällaisessakin tapauksessa niin hirveän kauhean väärin? DVD-boksiakaan kun ei suomesta tunnu ensisurffailulla löytyvän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?