sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Miniloma

Puolilta päivin olisi lähtö pitkästä aikaa Kolille. Meillä oli Arin kanssa tässä eilen vuosipäivä, ja sen kunniaksi olisi tarkoitus pitää yhden yönseudun miniminiloma Kolilla ulkoilun, uuden kylpylän testauksen ja tietysti syöpöttelyn nimissä.

Kuusivuotisen taipaleen kunniaksi päätin täytellä tänne tämän joskus vuosia sitten blogeissa kiertäneen ällöpyllylällyn "parisuhdekyselyn".


Mitkä ovat toiset nimenne?
- Kaarina ja Pekka.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
- Muutaman kuukauden.

Kuka pyysi ketä ulos?
- Ari pyysi pelaamaan biljardia nuorisotalolle.

Kuinka vanhoja olette?
- Minä olen 22, Ari vuoden nuorempi.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
- Minun, sillä he asuvat vielä vanhempieni luona.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
- Ei.

Entä lemmikkejä?
- Jep! 

IMG_2535


Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
- Sosiaaliset tilanteet ja sukulointi varmaankin. Itse olen vähän sisäänpäin kääntynyt erakkoluonne joka ei pidä yhteyttä kehenkään. Ari taas haluaa pitää yhteyttä ja nähdä välillä vähän kaukaisempiakin sukulaisiaan, ja minun tietysti pitäisi olla aina mukana.


Kävittekö samaa koulua?
- Ala- ja yläkoulussa kyllä.


Oletteko kotoisin samasta kylästä?
- Ollaan.

Kumpi on älykkäämpi?
- Molemmat varmaan äänestettäisiin minua tässä! :D Mutta älykkyyttä on tietysti monenlaista. Ari on älykkäämpi ja taitavampi pulmapeleissä ja kaikissa raivostuttavissa palikkatesteissä. Minä olen parempi ajattelemaan asioita usealta eri kantilta, pohdiskelemaan, kyseenalaistamaan ja vatuloimaan. 

Kumpi on herkempi?
-          Minä varmaankin sellaisella loukkaantumis-itku-kiukuttelu –tavalla. Ari sen sijaan inhoaa korkeita paikkoja, eikä tykkää hämähäkeistä ja nyljetyistä eläimistä ;)

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
- Amarillossa. Joensuussa ei kauheasti ole ravintoloita, ja S-ryhmä on valloittanut koko keskustan..


Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
-Kreeta.

IMG_0140


Kummalla on hullummat eksät?
- Minulla.

Kummalla on pahempi temperamentti?
- Minulla..

Kumpi laittaa ruoan?
- Minä suurimmaksi osaksi. Tykkään ruoanlaitosta ja jos Ari yrittääkin jotain tehdä, niin olen koko ajan neuvomassa ja häiritsemässä.

IMG_0122


Kumpi on sosiaalisempi?
-      -  Ari. Minä olen sosiaalisuuden irvikuva joka juoksee kaupassa ja kaupungilla karkuun kaikkia puolituttuja.


Kumpi on siisteysintoilija?
-       - Kumpikaan ei taida onneksi olla intoilija. Ari on tosin kasvanut siistimmässä (lemmikittömässä..) kodissa, ja kiinnittää ehkä siksi herkemmin huomiota sotkuun.  Minä olen ehkä vähän paremmin tottunut siihen, että karvaa on kaikkialla ja hiekka rouskuu eteisessä varpaiden alla. Molemmat ollaan kuitenkin perussiistejä ihmisiä.

Kumpi on itsepäisempi?
- Minä.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
- Ari, se on pidempi.

Kumpi herää aikaisemmin?
- Arilla on usein varhaisempia herätyksiä. Viikonloppuisin ehkä useammin minä.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
- Varmaan siellä nuorisokahvilassa biljardia pelaamassa? Ei varmaan koskaan olla oltu oikeilla ”treffeillä”, kunhan vaan hengailtu kunnes homma siirtyi seurusteluksi.

Kummalla on suurempi perhe?
- Arilla, jos lasketaan sisarustenkin lapset.

Saatko usein kukkia?
- En, mutta ei ole niin väliksikään.

Kumpi on mustasukkaisempi?
- Ei olla kumpikaan nykyisellään mustasukkaisia. Mustasukkaisuus on tylsää, kuluttavaa ja turhaa.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
- Ehkä vuoden? Sen jälkeen ei ole tarvinnut enää pahemmin kriiseillä ja kyseenalaistaa, että ollaanxme ny vai eixme olla?!

Kumpi syö enemmän?
- Ari. Tietysti hää on isompi, mutta myös varustettu ihan käsittämättömällä aineenvaihdunnalla; nälkä on parin tunnin välein, ja missään se syöminen ja napostelu ei näy...

Kumpi pesee pyykit?
- En ole ikinä tajunnut tätä kaaaaamean suurta ja raskasta toimitusta nimeltä pyykinpesu. Haloo, ei sitä pyykkiä nykyään  pestä missään koskessa pyykkilaudan kanssa, joten mikä on ongelma? Sen kun vaan lyö koneeseen ja painaa parista napista! Ja tämä me osataan tehdä molemmat.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
- Hmm, Ari touhuaa nykyään enemmän näiden meidän koneiden kanssa (lue: hoitelee virusturvat ja päivitykset, on asentanut Winukan). Ari myös osaa käyttää Officeohjelmia paremmin (koska itse en niitä juuri käytä!). En silti ole mikään käsi minäkään ja osaan mielestäni kaikenlaista, joskaan en ymmärrä koneiden fyysisistä osista ja sisällöstä mitään.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
- Molemmat. Ari ehkä useammin, mutta ei ole mikään tietoinen valinta tämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?