maanantai 21. lokakuuta 2013

Aherrusta

Nyt on "syysloma" (eli miehen itseopiskeluviikko ja minun..noh, viikko jolloin ne vähäisetkin luennot on mystisesti peruttu) takana, ja lumikin jo maassa. Opiskelut etenevät laiskasti, mutta kuitenkin.

IMG_2778

Olen tässä tajunnut, että kandiseminaareihin ilmoittautuminen oli virhe. Tietysti siellä lähestytään tutkielman terkoa ihan alusta lähtien ("no oottekos miettiny aiheita että mistä voisitte tehä?"), mutta minä kuvittelin, että meille pidemmällä oleville olisi sitten tarjolla jotain omia tavoitteita tai mahdollisuus luettaa tekelettä opettajilla...

IMG_2781

Kaiken huippu on kuitenkin se, että tämäkin homma meni taas ryhmätöiksi (olen vissiin pari kertaa maininnut, että vihaan ryhmätöitä). Meidät jaettiin pienryhmiin, ja tarkoitus on siinä sitten tukea toisia kirjoittamisessa, tapailla ja kaikkea kivaa. Harmi vaan, että en minä ainakaan saa omaa tuotostani edistymään jos samalla pitää lukea viiden muun ihmisen (aivan eri vaiheessa olevia) yritelmiä ja antaa näille neuvoja. Homma voisi toimia korkeintaan parisysteeminä ja mielellään siten, että aiheet olisivat edes samansuuntaisia.

IMG_2769

Noh, se hyöty seminaarikurssista sentään on, että kirjoittamiseen tulee kyllä vauhtia, koska haluan hypätä äkkiä pois tästä junasta! Tai ei tässä niinkään ole edes enää kirjoittamisesta kyse, vaan parista veemäisestä lähdesotkusta joita en vaan ole jaksanut lähteä selvittämään. Mutta kyllä se tästä taas lähtee!

IMG_2771

IMG_2773

Kuvat parin viikon takaa Patvinsuolta, Suomunkierrolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?