torstai 10. huhtikuuta 2014

Puhelinkuveja

Heips! Meikäläisen kamera on sisarusten mukana Turkissa, joten tulin jakamaan tänne vähän puhelinräpsyjä joutessani. Kyllä tuon minun iPhone 3GS:ni kameran jälki alkaa näyttää jo vähän kurjalta monen muun luureihin verrattuna...

IMG_0783


IMG_0787

IMG_0799

Mites muuttohommat? No nyt on jo pari autolastillista tavaraa viety uuteen asuntoon, ja vielä tätä rojua vaan riittää. Viime sunnuntain Kuopioreissulla käytiin hakemassa minulle myös uusi pyörä Citymarketista, joten nyt kelpaa poljeksia kesällä töihin! Kiitosta vaan äitille ja isille rahoituksesta :D

IMG_0790

IMG_0785

Pistäydyin viime viikolla myös kirjoittelemassa papereita tulevassa gradu/harjoittelupaikassani, ja pääsin jo vähän katselemaan sitä touhua koe-eläinkeskuksella. Söppänöitä hiiriä oli, ja helppoja käsitellä verrattuna meidän "koe-eläinkurssin" harjoitushiiriin! Tällä hetkellä eniten jänskättää tuon työn sosiaalinen puoli, olen ihan surkea kaikenlaisessa small talkissa ja nytkin mä varmaan vaikutin ihan ihme hyypiöltä ja tuppisuulta siellä käydessäni... Varsinkin kun olin herännyt kuudelta ja ollut syömättä koko päivän. Mutta jospa se siitä.


IMG_0791


IMG_0796



IMG_0803

Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?