perjantai 16. toukokuuta 2014

Ai mitä...

Mitä minä olen viimeisen parin viikon aikana puuhaillut?

Opiskellut. Pari kertaa olen juossut Joensuussa, pitämässä proseminaaria opiskelemassa sitä pahamaineista ruotsia.
 
IMG_4560

Töissä (tai "töissä", opiskeluahan se samalla on) olen päässyt mm. tekemään sydänleikkeitä ja HE-värjäyksiä, aukomaan aorttoja, sekä ottamaan hiiruilta verinäytteitä ja ultrailemaan niiden sydämiä. Ei tarvinne erikseen sanoa, että kivaa ja jännää on ollut! Jos jotain negatiivista pitää mainita, niin se perinteinen; en vaan jumalavita osaa ottaa kontaktia niihin muihin ihmisiin. Forever alone ja sitä rataa...

IMG_4553


IMG_4603


Ja kotona olen lähinnä rentoillut. Yrittänyt vähän lukea ja nukkua, tehnyt kotitekoista mysliä (ihan törkiän hyvää! Tämä on taas näitä miksen ole tehnyt tätä jo aiemmin -juttuja) sekä sisustanut elukanraadoilla (mammalle kiitos pitkään himoitsemastani lehmäntaljasta!).

IMG_4563


IMG_4558

Onnittelut muuten kaikille tuleville ylioppilaille! Omakin siskoni pääsee nyt varmasti painamaan valkolakin päähänsä parin viikon päästä. On se vaan hieno fiilis, varsinkin kun omassa suvussa on suhteellisen vähän ylioppilaita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja, ehdotuksia?